Coraz więcej polskich organizacji społecznych wykorzystuje w codziennej pracy nowe technologie i sięga po nowoczesne narzędzia. Komputery i telefony w parze z umiejętnie dostosowanym oprogramowaniem mogą w znaczący sposób pomagać stowarzyszeniom i fundacjom w organizacji działań, gromadzeniu danych oraz komunikacji. Dlatego tak ważne jest nieustanne rozwijanie umiejętności cyfrowych, dzięki którym pracownicy mogą jeszcze lepiej korzystać z zasobów organizacji i efektywniej realizować misję.
Zapraszamy na dwa webinaria, które wprowadzą w świat technologii i pomogą zaadaptować ją w codzienne funkcjonowanie organizacji. Te spotkania online, w ramach minicyklu „Nowe technologie w organizacji społecznej”, zaplanowaliśmy na maj. Poniżej – szczegóły.
XLII Webinarium FAOO - 9 maja, godzina 12:00
Nowe technologie - jak i gdzie szukać usprawnień, organizować czas i zadania?
Podczas webinarium porozmawiamy o tym:
1. Gdzie i jak szukać usprawnień pracy z wykorzystaniem technologii w organizacji.
2. Jak sprawnie zarządzać czasem wiedzieć ile potrzeba go na realizację działań.
3. W jaki sposób w gąszczu projektów i zadań poukładać pracę swoją i zespołu.
4. Gdzie i jak szukać sprzętu i oprogramowania dla swojej organizacji.
5. Czy warto stworzyć swój własny spójny system zarządzania, a jeśli tak, to jak to zrobić.
XLIV Webinarium FAOO - 21 maja, godzina 12:00
Nowe technologie - wiedza, komunikacja i współpraca w zespole
Podczas webinarium porozmawiamy o tym, jak:
1. Poukładać wiedzę i dane w organizacji z wykorzystaniem rozwiązań chmurowych.
2. Okiełznać przepełnione skrzynki e-mailowe.
3. Zbierać i zapamiętywać informacje, które uciekają nam pomiędzy plikami a wiadomościami e-mail.
4. Tworzyć zespołowo mapy myśli i organizować działania.
5. Zbierać informacje od członków zespołu lub uczestników projektu w atrakcyjny i efektywny sposób.
6. Poukładać i usprawnić komunikację wewnętrzną organizacji.
7. Uczyć się i zbierać wiedzę w przystępny i efektywny sposób.
Już teraz możesz wejść do poczekalni – tuż przed 12:00 przeniesiemy Cię do właściwego pokoju, w którym odbędzie się webinarium. Jeśli chcesz wejść teraz – kliknij link poniżej.
Oba webinaria poprowadzi Michał Serwiński – fundraiser, konsultant, trener. Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca, od 12 lat zawodowo związany z trzecim sektorem. Doświadczenia zdobywał jako kierownik Działu Fundraisingu w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i kierownik biura regionalnego Polskiej Akcji Humanitarnej w Krakowie. Współtwórca i członek zarządu Stowarzyszenia Wzmacniacz.org, wolontariusz Redakcji Internetowej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Współpracuje i doradza organizacjom społecznym.
Wcześniejsze webinaria, które Michał Serwiński przeprowadził dla FAOO, znaleźć można na Kursodromie:
Strona www jako narzędzie pozyskiwania środków dla Twojej organizacji
Powrót do listy