Wspieramy menedżerów NGO, by ich organizacje zmieniały świat na lepsze

Kadra

 

Obecnie trwa 8 edycja Szkoły Fundraisingu FAOO. O otwarciu naboru do kolejnej edycji będziemy informować.

Piotr Henzler
Socjolog, trener i superwizor. Autor i realizator programów edukacyjnych dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Wcześniej dziennikarz, redaktor naczelny portalu Pracuj.pl. Autor i twórca materiałów reklamowych, promocyjnych i informacyjnych dla mediów elektronicznych i organizacji pozarządowych. Członek zespołu FAOO.

Lidia Kuczmierowska
Absolwentka SGH oraz studiów MBA na Akademii Koźmińskiego. Doktorantka zarządzania. Superwizorka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i doradztwa. Przez ponad 15 lat pracowała na kierowniczych stanowiskach w organizacjach pozarządowych i w biznesie. Specjalizuje się w tematyce zarządzania strategicznego. Prezeska FAOO.

Zofia Kwolek
Wieloletnia szefowa komunikacji w UNICEF,  odpowiedzialna m.in. za angażowanie  ambasadorów oraz wsparcie fundraisingowych kampanii. Obecnie koordynuje pozyskiwanie  funduszy ze źródeł prywatnych w Polskim  Centrum Pomocy Międzynarodowej. W krótkim czasie przygotowała nową strategię komunikacji w organizacji i zrealizowała z sukcesem wiele fundraisingowych kampanii.

Andrzej Pietrucha
Trener i ekspert ds. fundraisingu. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim, Charity Marketing and Fundraising w Cass Business School w Londynie oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Od blisko 20 lat związany z organizacjami pozarządowymi. Członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Pracował dla Fundacji Wspólna Droga, Fundacji ITAKA, Fundacji BOŚ, od 2014 – współpracuje z FAOO.

Magda Sadłowska
Fundraiserka i menedżerka. Przez ostatnie 10 lat współpracowała m.in. z Amnesty International Polska, Watchdog Polska, Fundacją Dajemy Dzie-ciom Siłę (d. Fundacją Dzieci Niczyje) i innymi.  Ma doświadczenie zarówno w działaniach  strategicznych, jak i realizacji projektów  wykorzystujących fundraising Face to Face, Door to Door, kampanie telemarketingowe, kampanie online i akcje mobilizujące.

Michał Serwiński
Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca.  Od 15 lat zawodowo związany z organizacjami społecznymi. Doświadczenia zdobywał  m.in. w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Polskiej Akcji Humanitarnej i Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Redaktor prowadzący bloga Sektor 3.0, współtwórca agencji hellooctopus.org. Współpracuje, szkoli i doradza organizacjom społecznym w zakresie fundraisingu, komunikacji i nowych technologii.

Grzegorz Wiaderek
Prawnik. Członek zarządu i współzałożyciel  Instytutu Prawa i Społeczeństwa. W latach  1999–2011 koordynator Programu Prawnego  Fundacji Batorego. Wcześniej przez cztery lata był pracownikiem Bankowego Funduszu  Gwarancyjnego. Autor publikacji z zakresu  prawa cywilnego, prawa dotyczącego organizacji pozarządowych i innych. Ekspert w zakresie  oceny wniosków o dotacje w ramach różnych  programów grantowych. Ma bogate  doświadczenia doradcze i szkoleniowe.