
Fundacja Akademia Organizacji Obywatelskich zaprasza fundraiserów, menedżerów i inne osoby zajmujące się fundraisingiem na spotkanie pt. „Fundraising – fakty i mity”. Podczas dwudniowego seminarium będziemy mówić o faktach – czyli o tym, co wynika z praktyki osób zajmujących się od wielu lat pozyskiwaniem środków, oraz o mitach – wciąż pokutujących wśród organizacji i utrudniających im profesjonalny fundraising.
Zaproszeni goście podzielą się swoimi doświadczeniami na temat pozyskiwania środków od biznesu i od osób indywidualnych; opowiedzą, jak budowali i jak rozwijają strategie fundraisingowe oraz dlaczego nie ograniczają się do pisania wniosków o dotacje. Zaprezentują wybrane metody pozyskiwania środków „od kuchni”, wskazując, co decyduje o ich skuteczności.
Gościem specjalnym spotkania jest Richard Aft, niezależny konsultant, który przez ponad 40 lat - będąc prezesem i dyrektorem różnych oddziałów amerykańskiej United Way – pozyskał dla swojej organizacji 1,5 mld dolarów.
Podczas spotkania zajmiemy się także tematem kosztów fundraising, zastanawiając się wspólnie m.in. nad tym, ile kosztuje fundraising, jak go finansować i jak informować o takich wydatkach. Zmierzymy się również z innymi mitami dotyczącymi fundraisingu.
Spotkanie odbędzie w dniach 5-6 marca 2014 r. w siedzibie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, przy ul. Królowej Marysieńki 48 w Warszawie.
Zapraszamy do zgłaszania swojego uczestnictwa w spotkaniu przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłanie go do 28 lutego 2014 na adres faoo@faoo.pl.
Nie przegap okazji – ciekawe tematy, ciekawi ludzie, czas na własną refleksję w miłej atmosferze!
Powrót do listy